Νέα Στην Κουζίνα

4+1 τρόποι για να χάσεις τα κιλά των εορτών!

Τα Χριστούγεννα είναι μία περίοδος που θέλοντας και μη, είναι λίγο δύσκολο να μην πάρουμε κιλά. Με τόσα party γύρω μας και τόσα οικογενειακά τραπέζια, πως μπορείτε να αντισταθείτε και να μη φάτε έστω και λίγο παραπάνω… Όλα αυτά τα Χριστουγεννιάτικα φαγητά είναι σίγουρα πολύ δελεαστικά… Επειδή ξέρω ότι ψάχνεστε για να χάσετε κάπως γρήγορα και εύκολα αυτά τα παραπανίσια κιλά, σας βρήκα  5 έξυπνους και εύκολους τρόπους και σας τους παραθέτω…

1. Ελαττώστε την ποσότητα του βραδινού επιλέγοντας να φάτε μία σαλάτα.

Οι επιλογές για σαλάτες είναι σίγουρα απεριόριστες, ειδικά αν κοιτάξετε εδώ. Περιορίστε λίγο το λάδι και τις διάφορες σως, ειδικά αυτές που έχουν προσθήκη επεξεργασμένης ζάχαρης. Οι σαλάτες είναι πολύ χαμηλές θερμιδικά, ειδικά αν έχετε προσέξει τα προηγούμενα δύο και έχετε προσθέσει κάποιο τυρί χαμηλό σε λιπαρά, κοτόπουλο, λίγους ξηρούς καρπούς ή βραστά αυγά (εννοώ μία από αυτές τις πρωτεϊνικές τροφές στη κάθε σαλάτα και όχι όλες μαζί!).

2. Πάρτε το απόφαση και κόψτε τα γλυκά για ένα μήνα ή τουλάχιστον περιορίστε τις ποσότητες.

Πέρα του ότι η ζάχαρη έχει πολλές αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία όταν καταναλώνεται σε μεγάλες ποσότητες, δυστυχώς προσθέτει πολλές ’’κενές’’ θερμίδες στον οργανισμό με αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους. Αν θέλετε να φάτε κάτι γλυκό φτιάξτε το μόνοι σας, έτσι ώστε να βάλετε λιγότερη ζάχαρη ή επιλέξτε να προσθέσετε κάποιο άλλο γλυκαντικό όπως στέβια, μέλι ή σιρόπι αγαύης για να περιορίσετε έτσι τις θερμίδες.

3. Προσθέστε περισσότερα λαχανικά στη διατροφή σας.

Εντάξει, αυτό είναι γνωστό! Αλλά πολλοί από εμάς δεν επιλέγουμε να φάμε λαχανικά για δεκατιανό ή απογευματινό. Δοκιμάστε να φάτε ένα καρότο, ένα αγγούρι, μερικά ντοματίνια, celery σε συνδυασμό με λίγη φέτα ή τυρί τύπου cottage. Αυτό είναι ένα γεύμα που θα φέρει κορεσμό και θα σας βοηθήσει να αποφύγετε το περιττό ‘’τσιμπολόγημα’’.

4. Πιείτε περισσότερο νερό.

Ειδικά αν νιώθετε ότι έχετε κατακράτηση και αν έχετε πιει λίγο παραπάνω αλκοόλ αυτή την περίοδο, είναι απαραίτητο να πίνετε τουλάχιστον 2 με 2.5 λίτρα νερό ημερησίως για να βοηθήσετε τον  οργανισμό σας να αποβάλει τα άλατα. Το νερό επίσης βοηθάει στη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών, ενώ ενυδατώνει τον οργανισμό. Πολλές φορές μπερδεύουμε το αίσθημα της πείνας με το αίσθημα της δίψας και για αυτό καλό είναι να πίνετε νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και όχι μόνο όταν είστε ήδη αφυδατωμένοι. Είναι και ένας τρόπος να ελαττώσετε την ποσότητα του φαγητού που καταναλώνεται, μιας και το στομάχι σας δε θα νιώθει πείνα! Μπορείτε επίσης να πίνετε τσάι χωρίς καφεΐνη και φυσικούς χυμούς.

5. Μην το παρακάνετε ακόμα και με τα υγιεινά φαγητά!

Ένα μεγάλο ποσοστό από εσάς έχει στραφεί στο να τρώει υγιεινά φαγητά καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου ή απλά όταν ακολουθεί μία συγκεκριμένη διατροφή. Υγιεινά φαγητά δε σημαίνει 0 θερμίδες! Βλέπω πως πολύ από εσάς μπερδεύονται. Για αυτό λοιπόν διαλέξτε ένα μικρότερο πιάτο από αυτό που συνηθίζατε μέχρι τώρα και βάλτε φαγητό μόνο μία φορά!

6. Τελευταίο και καλύτερο!

Μη βάζετε πολλούς κανόνες και περιορισμούς γιατί στο τέλος ο στόχος θα είναι ανέφικτος! Οι πέντε προηγούμενοι νομίζω είναι αρκετοί για να τα καταφέρετε.

akispetretzikis.com

Δείτε Επίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αφήστε μια Απάντηση