Δες και αυτό Νέα

Περπάτημα και οφέλη:Βάλτο στην καθημερινότητά σου

Ξεκίνα σήμερα! Φόρεσε ένα ζευγάρι άνετα αθλητικά παπούτσια και βγες στη φύση, στον ήλιο και τον καθαρό αέρα. Ξεκίνα αρχικά με μια απόσταση που να έχεις αντοχή να την κάνεις, να σου είναι εύκολη.

Συνέχισε να το κάνεις κάθε μέρα σαν ιεροτελεστία. Όρισε μια συγκεκριμένη ώρα μέσα στην ημέρα που πραγματικά να σε βολεύει και δεν θα την αναβάλεις και βγες για περπάτημα.

Σε δέκα περίπου μέρες που θα έχεις αποκτήσει μια καλή συνήθεια ευεξίας, ξεκίνα να αυξάνεις σταδιακά την απόσταση που περπατάς. Κάθε μέρα περπάτα έστω και 500μ περισσότερα. Στο τέλος της εβδομάδας θα έχεις διανύσει 3,500μ περισσότερα και στο τέλος ενός μήνα 14.000μ. Μόλις έκανες μια πολύ καλή αρχή και απέκτησες μια ευεργετική συνήθεια για το σώμα και την ψυχή σου.

Τα οφέλη του περπατήματος είναι πολλαπλά. Τα πιο σημαντικά είναι: 

  • Δυναμώνει τις αρθρώσεις και τα οστά
  • Βελτιώνει την καρδιοαναπνευστική αντοχή
  • Αυξάνει τη μυϊκή μάζα και μειώνει το σωματικό λίπος
  • Προλαμβάνει από χρόνιες παθήσεις όπως η οστεοπόρωση, καρδιαγγειακά νοσήματα, εγκεφαλικά επεισόδια, αλτσχαιμερ
  • Μειώνει το στρες και το άγχος
  • Χαλαρώνει το νευρικό σύστημα
  • Δημιουργεί μια κατάσταση ευεξίας και ευφορίας αφού ενεργοποιεί τις ενδορφίνες (ορμόνες της χαράς).
  • Πολύ σημαντικό επίσης είναι πως το περπάτημα γίνεται απλά, χωρίς εξοπλισμό, απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και σε όποια φυσική κατάσταση είναι ο καθένας.

Αν ακόμη το σκέφτεσαι, η περίοδος που διανύουμε είναι η κατάλληλη για να ξεκινήσεις. Απλά, λιτά και προσιτά θα προσφέρεις στον εαυτό σου ευεξία και καλή υγεία.

shape.gr

φωτογραφία: theconversation.com

Δείτε Επίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αφήστε μια Απάντηση