Νέα Στην Κουζίνα Φόρεσε το

4 τροφές που θα κάνουν το πρόσωπο σου να λάμπει!

Νιώθεις ότι η εικόνα της επιδερμίδας σου είναι θαμπή; Η λύση ίσως δεν είναι εκεί που ψάχνεις αλλά στην… κουζίνα σου! Εμπλούτισε τη διατροφή σου με τις τροφές που σου προτείνουμε και δες το πρόσωπό σου να λάμπει.

Κόκκινη πιπεριά:

Η κόκκινη πιπεριά αποτελεί πηγή πολλών βιταμινών, όπως βιταμίνης C,  που συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος και στην προστασία των κυττάρων μας από τη γήρανση, βιταμίνης Α, που προστατεύει τα κόκαλα και τα μάτια, βιταμίνης Β6, που βοηθά στον σχηματισμό αμινοξέων και στις διαδικασίες μεταβολισμού, και σημαντικούς αντιοξειδωτικούς παράγοντες, όπως το λυκοπένιο. Η δράση της κόκκινης πιπεριάς δεν σταματά όμως εδώ. Το λυκοπένιο, που αποτελεί ένα ισχυρό προληπτικό όπλο έναντι διαφόρων μορφών καρκίνου, συνδυαζόμενο με τη βιταμίνη Β6, δίνουν μια εξαιρετική ασπίδα προστασίας για τα αγγεία του σώματός μας, καθώς το λυκοπένιο προστατεύει τα τοιχώματά τους, ενώ η βιταμίνη  Β6 εμποδίζει την αρτηριοσκλήρυνση. Επίσης, μια από τις σημαντικότατες δράσεις των συστατικών της κόκκινης πιπεριάς είναι αυτή της προστασίας των ματιών μας από διαταραχές κι από τη γήρανση. Το γεγονός αυτό οφείλεται τόσο στην παρουσία της βιταμίνης Α που περιέχεται στην κόκκινη πιπεριά, όσο και στην παρουσία της λουτεΐνης και της ζεαξανθίνης. Οι δύο αυτές ουσίες αποτελούν αναντικατάστατα συστατικά των ματιών μας, τα οποία προστατεύουν τα μάτια μας από την καθημερινή φθορά.

 

Μανιτάρια:

Οι πρωτεΐνες των μανιταριών, λόγω της παρουσίας όλων των βασικών αμινοξέων, είναι υψηλής ποιότητας, πολύ ανώτερες από τις φυτικές πρωτεΐνες, πλησιάζοντας την ποιότητα των ζωικών πρωτεϊνών. Τα μανιτάρια αποτελούν πηγή ιχνοστοιχείων. «Ανάμεσα σε όλα ξεχωρίζει το σελήνιο, ένα καλό αντιοξειδωτικό, το οποίο είναι απαραίτητο για την πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων και την επιβράδυνση της φυσικής γήρανσης των κυττάρων» λέει η ειδικός. Παρέχουν πολλές βιταμίνες, ειδικά του συμπλέγματος Β. Για παράδειγμα, η βιταμίνη Β2, η οποία διατηρεί υγιείς τους βλεννογόνους στο πεπτικό και το αναπνευστικό, βοηθά στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και προστατεύει τα μάτια και το δέρμα. Η βιταμίνη Β3 υπάρχει σε σημαντικές ποσότητες σε μη καλλιεργούμενες ποικιλίες και είναι σημαντική για να διατηρηθεί φυσιολογική η έκκριση των υγρών της χολής και του στομάχου, ενώ ρυθμίζει το μεταβολισμό των υδατανθράκων, λιπιδίων και πρωτεϊνών, εξασφαλίζοντας την καλύτερη απορρόφηση των τροφών που τρώμε.

Μάνγκο:

Το μάνγκο είναι μια εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α και φλαβονοειδών όπως η βήτα-καροτίνη, άλφα-καροτίνη, καθώς και β-κρυπτοξανθίνη. Τα 100 γρ. φρέσκου μάνγκο παρέχουν 765 IU ή 25% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης σε βιταμίνη Α. Οι συγκεκριμένες αυτές ενώσεις είναι γνωστό ότι διαθέτουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες και είναι απαραίτητες για την όραση. Η βιταμίνη Α είναι επίσης απαραίτητη για τη διατήρηση υγιούς δέρματος. Η κατανάλωση φρούτων που είναι πλούσια σε καροτίνες είναι γνωστό ότι προστατεύουν από το καρκίνο του πνεύμονα και της στοματικής κοιλότητας.

Κακάο:

Σύμφωνα με μια έρευνα από το πανεπιστήμιο Cornell, η συγκέντρωση αντιοξειδωτικών στο ζεστό κακάο είναι σχεδόν δύο φορές πιο ισχυρή απ’ ό,τι στο κόκκινο κρασί, 2-3 φορές πιο ισχυρή από το πράσινο τσάι και 3-5 φορές πιο ισχυρή από το μαύρο τσάι. Ο επικεφαλής της μελέτης, καθηγητής Chang Yong Lee, αναφέρει ότι απελευθερώνονται περισσότερα αντιοξειδωτικά όταν το κακάο ζεσταίνεται. Αυτά τα αντιοξειδωτικά συμβάλλουν στην αντιγήρανση, την αποτοξίνωση του ήπατος και του αίματος, την καρδιαγγειακή υγεία και τη μείωση των επιπέδων χοληστερόλης και σακχάρου.

 

 

Δείτε Επίσης

Δεν υπάρχουν σχόλια

Αφήστε μια Απάντηση